شعر های زیبا







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





 

مانده ام بی تو در خیال زندگی

میکشم درد قصه این زندگی

بی تو من مانند یک دیوانه ام

باتو بودن هست تنها بهانه ام

تو نمیدانی که من چی میکشم

تو نباشی من خودم رو می کوشم

ای خدا تا کی باید تنها شوم

بعد از این تنهاییم رسوا شوم

روزگار از عشق دورم کرد و رفت

بهترین عشم ترکم کرد و رفت

او مرا سوزاند بعد از رفتنش

کاش مرا میکشت قبل از رفتنش

بعد رفتن عشق از زندگی

مرا زد در خانه ام دیوانگی

بعد مدت ها ندانستم چه شد

گویا آن بی وفا شرمنده شد

با تاسف آمد دره خانه ام

آمد و دید که من دیوانه ام

بعد دیدنم آن برگشت و رفت

دوباره آن ترکم کرد و رفت

بعد رفتن دوباره او مردم

روزهای بدم را زیر خاک بردم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط شهاب حیدری در 9:22 | |